Regulamin Newslettera
- Usługa Newsletter, związana z działalnością Sklepu internetowego WinShop dostępnego pod adresem internetowym www.winshop.pl świadczona jest przez Adriana Chmiałę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą CSC Adrian Chmiała (ul. Klemensa Matusiaka 9/5, 43-300 Bielsko-Biała), wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5472159147, REGON 363927840, będącego Usługodawcą w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Usługa Newsletter polega na otrzymywaniu przez Klientów, którzy udostępnili Usługodawcy swój adres email informacji handlowych dotyczących produktów i usług Sprzedawcy, w tym informacji o asortymencie Sklepu internetowego, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych.
- Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie.
- Do korzystania z Newslettera niezbędne są:
a) urządzenie końcowe typu komputer stacjonarny, notebook, tablet, smartphone, z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). - Zapis do usługi Newsletter wymaga wyrażenia przez Klienta wyraźnej woli otrzymywania Newslettera, poprzez dokonanie czynności wskazanych w Sklepie internetowym.
- Usługodawca włączy podany przez Klienta adres email do bazy wysyłkowej i będzie korzystać z tego adresu wyłącznie w celu wykonania usługi Newsletter.
- Usługa Newsletter świadczona jest przez czas nieoznaczony.
- Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny wypisać się z usługi Newsletter i z niej zrezygnować. W celu rezygnacji należy:
b) przesłać Usługodawcy na adres email info@winshop.pl informacji o zamiarze rezygnacji
b) kliknąć w link na dole wiadomości email zawierającej Newsletter, oznaczony jako właściwy do rezygnacji z usługi. - Po otrzymaniu żądania Klienta, o którym mowa w ust. 8 powyżej Usługodawca usunie adres email Klienta z bazy wysyłkowej.
- Usługodawca może w każdym czasie zaprzestać świadczyć usługę Newsletter. O zamiarze zaprzestania świadczenia usługi Newsletter Usługodawca powiadomi Klienta z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, wysyłając stosowną wiadomość na adres email Klienta właściwy do świadczenia tej usługi. Usługodawca może także czasowo zaprzestać wykonywania usługi Newsletter, w szczególności ze względów technicznych.
- Klientów w ramach korzystania z Newslettera będącego usługą świadczoną drogą elektroniczną obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania lub dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Klient może powiadomić Usługodawcę o wszelkich wadach usługi Newsletter składając reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną. Reklamacje należy składać w drodze elektronicznej, przy wykorzystaniu adresu email: info@winshop.pl.
- W reklamacji, Klient powinien podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia przyczyny reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona:
a) w terminie 14 dni – w przypadku reklamacji składanej przez Konsumenta
b) w terminie 30 dni – w przypadku reklamacji składanej przez Klienta niebędącego Konsumentem.